Tuesday, February 27, 2007

La gran nevada

No se si us enrecordeu que fa un parell de setmanes que vaig penjar fotos de la nevadeta que va caure... Mariconades! Aixo em passa per obrir la boca!
En fi, una setmana despres de la nevadeta per nenes vam sentir per la radio "manyana va a nevar mucho, las escuelas estaran cerradas, intenten no salir de casa"... i un pensa "els collons, segur que es una altra exageracio del palo Alfred Pico... que sembla que per ser home del temps es indispensable ser andalus"

I bueno... ens aixequem pel mati i que trobem? 30 cms de neu davant de la porta. Sense exagerar. I mira, a Anglaterra no es que tinguem cadenes de neu guardades a l'armari... que no neva des del 64!!!


Sort d'en Bojan que em va ajudar a desenterrar el cotxe i aixi vaig poder comensar el meu ralli cap a la feina!!!










Aqui teniu en Bojan "hombre de las nieves" escombrant tranquil.lament.
















I aqui, bucolica escena d'un carrer nevat (i de tot el que em queda per caminar abans d'arribar a l'hospital, situat a l'altra punta del puto carrer nevat)




La sorpresa va ser que no es va fondre el mateix dia, sino que vam tenir el pringue durant 3 dies... i esta molt be perque van tancar els coles i molts llocs van tancar, i tothom era felis fent homes de neu i batalles de boles... Pero, putada, no van tancar els hospitals!

Hauria quedat be un ninot de neu al jardi, eh?

En fin, ja se que no es gaire noticia aixo de que hagi nevat... pero, nose-nose, fa gracia veure neu despres de tot el merde del canvi climatic i aixo, no?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters