Sunday, September 25, 2005

Que gran! Que gran!

3 Comments:

At 12:05 PM, Blogger Ester and Bojan said...

Ja, ja... pero es que aqui no podem veure motoGP, perque no ens ho posen per la tele (per aixo aquest any estic bastant verda). De tota manera, Alonso es el primer campio espanyol de F1, no? I no se, jo em vaig alegrar molt: si m'haguessis vist saltant amb la bandereta pels carrers de Hemel Hempstead a les 9 de la nit...! Si haguessis vist als 20 hooligans que em van comensar a perseguir...! :)

 
At 5:49 PM, Blogger Ester and Bojan said...

Hola guapos això és la canya!!!! de debò! Molt currat.
Laiona

 
At 5:52 PM, Anonymous Anonymous said...

Molt maco el vostre fillet.......això..........heu pensat en batejar-lo?ho dic x anar comprant la roba...al convit hi hauran pipes suposo!petons.Sandra
PD:com sé q et fa il.lusió tho diré.....sí el teu germà està molt bo.

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters