Tuesday, February 27, 2007

I he tornat a canviar de feina!

Bueno, els meus 6 mesos a Urgencies a l'hospital de Hinchingbrooke (altrament dit, d'on cristu va perdre el gorro) van arribar a la seva fi. Com cada 6 mesos vaig haver de passar per la tortura de tornar a demanar feina, tornar a anar a entrevistes (be, de fet nomes vaig anar a una)... i vaig trobar nova feina... 6 mesos a trauma, a l'hospital de Luton (altrament dit, al costat de casa!!!). No esta malament.

I va arribar l'hora dels adeus... i vaig haver d'acomiadar-me dels companys amb els que havia treballat durant sis mesos. Gent aixi...




En fin... tot i que m'ho he passat catxo be i he conegut gent collonuda, tenia ganes de sortir d'urgencies i tornar a aprendre el concepte "cap de setmana".




I eso... bye bye Hinchingbrooke...



Hola hola Luton... que ve a ser l'equivalent a la Mina versio anglesa 2.0

En fin, quin ositu mes hortera

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters