Monday, January 30, 2006

Tragedia a casa

Tinc una mala noticia (no fueee de casualidad...).
Bueno, ja se que no us afectara gaire en un ambit personal, pero a nosaltres si... i per aixo ho explico.
El Dimitri s'ha trencat una cama! Sembla que va caure malament mentre feia els seus jocs malabars per la gabia. I aixo que dissabte vam veure que no feia soroll, i ens vam acostar a veure com estava. I no es movia! I, clar, vam pensar el pitjor.
Pero es va comensar a moure... molt poquet... no podia ni caminar. I el vam posar al costat del radiador, perque estava tremolant. I es va revifar mes o menys.
I a la que vam posar-lo al terra a veure si caminava, ens vam adonar que tenia una de les potes del darrera completament deformada (dislocada? trencada?) i que gairebe no podia caminar... i que a vegades queia. I, clar, que fas amb una pota trencada d'un hamster?
L'hen tingut molt calentet, al costat de radiadors, durant els ultims 2 dies... i sembla que esta millor. Ja pot caminar una mica (torpe, pero camina)... pero, bueno, no li quedara una cama de model, que diguem.
Fins aqui la noticia...

Per cert, si algu veu a la meva comentarista oficial... digueu-li que haver fet el MIR no es excusa per a no tornar-se a acostar a un ordinador... i que ella i jo tenim un contracte, i que HA de complir-lo si vol menjar pernil.

2 Comments:

At 1:40 PM, Anonymous Anonymous said...

aha! Això es artrosis per què s'está fent yayo!!!!No vull ser catastrofista però ...vaja que jo de vosaltres estaria preparats per el pitjor...els hamsters (digue'm´ho així) viuen molt intensament i esclar, llei de vida.
Però que consti que m'alegro de que el Dimitri estigui bé, eh!!!
Molts petonets.

 
At 5:25 PM, Blogger Ester and Bojan said...

Jo nomes dono la tutela del Dimitri quan me'n vaig de vacances! I si, si que esta millor... fet un torete, el tio.
Eh, m'encanta tenir-te de tornada, eh? No cal que et fustiguis ni que et facis un harakiri, que encara et faras mal i haurem de correr. I quina gracia te aixo de torturar-te a tu mateixa? Jo no ho puc veure! Si un cas, espera't una setmana, i quan pujeu per aqui, ja m'encarregare jo d'encendre la llum cada mitja hora!

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters