Sunday, November 04, 2007

L'acordio d'en Bojan

Doncs resulta que en Bojan es dels Balcans... i alla toquen l'acordio (de la mateixa manera que els espanyols toquen la guitarra, i els catalans toquen els collons). I ell abans tocava amb l'acordio del seu pare, que, com el seu nom indica, el te el seu pare... i per tant, en pobre Bojan no havia pogut tocar l'acordio des de que varem venir a les grandioses illes britaniques.

I aixo vam pensar que havia de canviar... i despres de buscar, i buscar, i buscar... hem trobat un acordio de l'any de la catapun, molt be de preu.
Apali... fins i tot en Lolo estava super-content amb l'acordio

I aixo... com que jo estic ensenyat a en Bojan a parlar espanyol (ja sap dir: hauremos de comer el pennil al tamburete)... doncs en Bojan, que es molt bon nano, ha decidit entrenar-me en l'antiga tradicio de tocar l'acordio:




Vale, vale, queda moooooolt de temps perque em pugui guanyar la vida a la Rambla. Pero tot arribara (per si lo del MIR no funciona, ja se sap)

1 Comments:

At 7:57 PM, Blogger Unknown said...

Jo crec que per tocar l'acordio al metro ja val!, n'hi ha que el toquen pitjor, et compres un altaveu i la Laia et deixarà gratament el seu òrgan yamaha (pq toca sol)pq t'acompanyi. Jo passo la gorra.

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters