Thursday, January 31, 2008

S'ha acabat!

Siiiiii! Ara ja fa una setmana que vam fer el MIR (be, gairebe dues, la veritat)... i, bueno, no va ser el millor examen de la meva vida... pero quan surts, i et trobes a uns quants personajillos esperant-te amb un paquet d'Estrelles... bueno, se't passen tots els mals!

Des de que vaig tornar a Anglaterra, he estat treballant tota l'estona, pel que no he tingut l'oportunitat de sentir aquella sensacio de buidor de "i si no tengo que estudiar, que hago????"... Pero el que si que necessito de veritat-veritat son unes vacancetes.... Que, vale, que anem a Bosnia per setmana santa.... pero (sense que ho senti en Bojan) anar a Bosnia no son realment unes vacances... tens un compromis familiar darrere l'altre, no tens temps de fer-te ni una migdiada!

I jo ara mateix el que necessito son 3 o 4 dies tombada, davant de piscina/platja pija, en una tumbona, amb un cocktail en una ma, i algun tio gueno fent-me aire amb un vano d'aquells gegants de fulla de palmera.... eh? Aixo estaria definitivament be. :)

I eso... avui tinc dia de festa a la feina (bien!).... pel que vaig a acabar el reportatge sobre les vacances a Australia (per fi!).


JA S'HA ACABAT EL MIIIIIIIIR!!!


No se... si algu te ganes de deixar un comentari algun dia, no us talleu! eh?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters