Thursday, January 03, 2008

Es Nadal, Es Nadal!!!

Bueno... haig d'acabar d'explicar les aventures d'Australia en un altre moment (que soposo sera despres del 19 de Gener, no?)
A mida que la data del MIR es va acostant, sembla que vagi perdent un trosset de cervellet mes... En fin, que hem tingut un Nadal al voltant del MIR, que com ja us podeu imaginar, li treu una miqueta de gracia al Nadal (no al MIR, el MIR no te gracia de per se).

Pero enmig de llibres, manuals CTO i examens, sempre queda un raconet de temps per fer-te recordar enmig de quines dates som....

Per exemple, tradicional pessebre :
(nomes part del pessebre, es que hi havia gent per la finestra i em vaig sentir una mica imbecila fent la foto al meu propi pessebre!)


El tradicional arbre de Nadal (amb la seva tradicional inclinacio de mes de 15 graus)

I la tradicional corona a la porta...

I el dia de Nadal, no podia faltar, les tradicionals perdius... que, com ja sabeu, som massa poquets com per matar-nos un gall d'indi... i ens decantem per animalons mes petits (l'any que ve, un colibri???)
En fin, bona pinta, eh? (bueno, potser no, pero estaven que-te-cagues!)

(Aprecieu a Scully dins la tele...)

I be, el Lolo, que es un gos angles, i per tant molt formal, tambe va voler posar el seu granet de sorra en la celebracio del Nadal... i es va vestir per l'ocasio:

I quan va passar el Nadal (amb el Papa Noel... quines ganes tinc de tornar a casa i veure els Reis una altra vegada, conye! No li tinc simpatia a un tio gordo de barba descuidada vestit de vermell, no)... En fin, que va passar el Nadal i va venir l'any Nou... en el que voliem anar a veure les campanades al Big Ben... pero per obvis motius (el dia 1 de Gener has d'estudiar) vam decidir veure el Big Ben per la tele... que va ser bonicu, pero ja esta.
Ah, aquest any el raim per algun poltergeist raro, no tenia os. I jo soc d'aquestes pamfiles que abans del cap d'any agafo els 12 raims i els obro, i en una maniobra quirurgica impressionant, els hi trec els pinyols de dintre. Es que si no se't queden atrapats a les dents. Ehem.
Doncs aquest any vaig anar a obrir el raim... i me'ls vaig trobar buits buits...


Espero que sense pinyols tambe contin per la bona sort del 2008... que certament la necessitarem!

I bueno, fins aqui les croniques de l'ultim Nadal i Cap d'Any que passem lluny de casa! Aquest any si!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters