Tuesday, November 29, 2005

Pervertint als anglesos!


Doncs si, divendres passat vam quedar amb la nostra ex-veina i un amic seu per anar a fer unes pints al pub, i despres es van venir a casa una estoneta. Ja es raro que tinguem vida social aqui, no creieu?
En fi, al final, l'amic de la ex-veina... conegut com a Cheesy (Quesoso... vaja nom, el pobre) va acabar bebent calimotxo i vi de la super bota (a la que el pez no se li ha corregut encara!). Era gracios veure a un guiri amb samarreta del Manchester bebent de la bota, i intentant pronunciar "rosco" (es que li vam dir que si ho pronunciava be, li donaven tota una plata plena de roscos, hehehe).

2 Comments:

At 2:32 PM, Blogger Ester and Bojan said...

Laia, si que es la veina que va marxar. Pero resulta que va venir a veure'ns per dir-nos que no s'havia pogut despedir perque havia tingut molta moguda... i ara de vegada en quan ve a veure'ns a casa per fer el cafeto i petar la xerrada.
I resulta que el quesoso no es el seu novio (tal i com jo em pensava), si no que es "un gran amigo"... que resulta que el gran amigo esta perdent el cul per ella, i ella com si res de res. Pero, eso, amigos.
Ja explicare si passa quelcom mes!
Merch, em va agradar la teva idea de donar al quesoso un polvoron, i que digui "polvoron"... pero amb la boca plena de polvoron, que fa mes gracia!

 
At 8:24 PM, Anonymous Anonymous said...

HEY!!! Així m'agrada! La famosa bota con pez incorrible ja l'heu feta servir!!!i fins hi tot un "piggy" anglès l'ha tastat!!Olé!
Jo també em vull enganxar a la moguda que teniu en plan teleserie "neighbours", pero em temo que em perdría...

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters