Tuesday, November 15, 2005

Les aventures d'en Pinotxo

PINOTXO BUSCA FEINA


Doncs no! En Pinotxo desitjava poder comprar-se un Ferrari Testarrosa model Espardenya Catalana, pero havia sentit que aixo nomes podria fer-ho si trobava una bona feina.

I com en Pinotxo era molt decidit, va marxar xino-xano a buscar una feina que li permetes comprar-se el Ferrari Testarrosa dels seus somnis.

Va caminar i caminar durant dies i dies... i un bon dia va trobar-se a algu pel seu cami.... I li va preguntar:


Va ser llavors que en Pinotxo es va adonar que aquell hamster no era mes que un ANGLES... i, clar, la seva missio no era ajudar a en Pinotxo a trobar feina, si no que era tocar-li els collons a tot esser viu que es bellugues. A quin tipus de persona li pot agradar el Maurinho si no? Punyeteros hooligans!

I en Pinotxo va pensar que seria millor ignorar a aquell hamster alcoholic i anar-se a dormir, doncs el proper dia hauria de continuar caminant a la busca de la bona feina que li pogues donar un Ferrari Testarrosa.



CONTINUARA...

3 Comments:

At 10:06 PM, Anonymous Anonymous said...

Hola esteroide ( ho sento, m’ha fet gràcia)!!!! SÍÍÍ….per fi m’he decidiiiit a escriure!! ((aplausos!!)) Nena, des de lueeeguu..et podries estirar més..un polo,un polo…una birra!! Mínim!! D’ aquelles de rosca tan baratesss… (i a la mercè….un cubata!!) però és q ara q ha començat 3º volta..ho faig ara o ja no ho faig pq per mi és com un dolor neuropàtic( vull dir 3º volta,no escriure)…o pitjor…agghh!
M’ha encantat l’ episodi del pinocho, ja em diràs q esmorses…rakija??us fumeu la menta o q?? Quan us visiti…men donaras???
El proper episodi pot sortir la bota (presentación en sociedad)…pero q no se corra el pez,eh marranota!!! 
La meva inspiració s’ esgota…
Petonassos pels tres macarres de hemmel (dimitri,bojan i tu!!)
Smuaks*

 
At 10:18 AM, Anonymous Anonymous said...

Q bo el Dimitri!!!jajajaj.Tia si no trobes feina porta'l a alguna agència publicitària....qui sap!M'ha encantat la història xo.......has començat a medicar-te i no ens ho has dit?Per cert, quins ous els de la farmacèutica,no?Pot ser d'aquí a un temps t la trobis tirada al carrer, agonitzant i llavors tu li podries dir això de :em sap greu xo es q no començo a treballar fins d'aquí a un quart d'hora.....a tot això jo iniciaria el compte enrera com fan a la NASA x donar al factor temps una mica més de protagonisme!No , no soc rencuniosa...........Petons Sandra Ros Celis

 
At 8:28 PM, Anonymous Anonymous said...

De palillo res de res aixo es un termometre es clar si li poses algo al mig que et marqui la temperatura. Cada vegada que veig al dimitri penso lo be que su passarien els meus gats ñam ñam.

ISABEL

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters