Monday, November 14, 2005

"Res, aixo... mitja horeta i ja esta!"

Fiat dels homes... Ahir vam decidir anar a caminar un rato, i en Bojan va mirar el mapa i va dir que podriem anar a Berkhampsted. Vale, perque Berkhampsted es un poble que encara no haviem vist. I en Bojan diu "ui, aqui el mapa diu que aixo deu estar com a mitja hora de casa, com a molt".
I a mi em sembla perfecte: estem a 5 graus, i nomes sortir al carrer se't gela el cul... pel que el millor que pot fer un aqui es quedar-se a casa amb la calefaccio posada i una gran tassa de te calent a les mans.
Pero, en fi, es mitja hora d'anada i mitja de tornada... una horeta caminant tambe esta be abans de dinar, no?

Pues bueno, tres hores i mitja despres, gairebe a les quatre, amb els peus mullats pel fang del riu, el cul tan gelat que si te l'arriben a pessigar cau a trossos, i tanta gana que et menjaries el gos de la parella que t'acabes de creuar, arribem a Berkhampsted.

No em queixare gaire, que el mes important no es arribar a Itaca, si no el que aprens durant el viatge, no?


Mireu quin pub mes xulo vam trobar... I es dels vells, eh? A la porta hi posa "From 1535"... que no esta malament. Pels malpensats, no, no hi vam entrar... pero ens hem promes una pinta alla, hehe (quan celebrem lo del meu curro, no?)



I vam passar per llocs mooooolt bonics... en els que es obvi que la tardor ha arribat!










I per fi, Berkhampsted... una monada de poble, molt a lo Charles Dickens. Valdra la pena tornar-hi (amb una jaqueta extra!)

2 Comments:

At 11:52 PM, Anonymous Anonymous said...

UUuuuii!! et veig molt fluixa! Ens hem de possar en forma, he?!
A veure si algún dia et passo a fer una visita... o vinet cap aqui uns dies!! amb els nostres agradables 13 graus... Bueno, m'alegra rebre notícies teves des de Anglaterra via Blog, segur que si ara em veus no em coneixes ;-P... despres de compartir aquelles nits musicals al refugi de Colomers... jejeje :-D
Ens veiem noia! que et vagi tot molt bé! sort amb el curro!

 
At 10:31 PM, Anonymous Anonymous said...

Hey! m'agrada aquesta foto! jo tb tinc febre black and white per fer fotos! i si no, en sipia, quin bon exemle ls vostres fotos al cafè del mercat de Portobello,ein?

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters