Wednesday, December 07, 2005

Paquet sorpresa!!!

Ah, ja se que aquestes coses no s'expliquen, pero es que quan tinc tant de xurro-medio-manga-mangotero no m'ho puc callar!

En fin, aqui em veieu asseguda al costat d'un paquetet (gairebe tan gran com jo, no?). Dins d'aquest paquetet hi ha una radio marca Bush de l'any 1955 que vaig aconseguir ahir per... per... no, no dire el preu... pero, bueno, MOLT bo.
Ahir vam estar probant-la... i encara funciona!!! Es clar, un cop la poses en marxa t'has d'esperar un minutet perque les valvules s'escalfin... i comensa a fer un soroll "gnnnnnnnn". En vegada de tenir els numerets de les frequencies, te noms de ciutats "moscow, london, birmingham, etc"... no se si algu havia conegut una d'aquestes radios que tenien les ciutats escrites en vegada de les frequencies. Era algo que s'estilava bastant abans (la meva mare m'ha dit que ella se'n recorda).
En fin, dema, quan el meu germa hagi obert el paquet (es per a ell, que te un pis nou i l'ha d'omplir) li fare una foto perque pogueu veure algo mes que paper d'envalar. Ja veureu que xul.la... !

Lo malo de la historia? El senyor que m'ho va vendre em va dir que se la va comprar als 50, i va pagar (llavors) 55 lliures per ella... i que els seus pares deien que estava boig per gastar tanta pasta en una radio, pero que ell volia escoltar musica i eso (tipic de la joventut, eh?). L'ha estat cuidant tots aquests anys... i ara l'ha de vendre tot corrent, perque esta buidant casa seva, perque els seus fills el posen en una residencia. Que trista la vida, no?

2 Comments:

At 8:29 PM, Anonymous Anonymous said...

Lo que es una vergonya es que no surti vilassar... de MAR!!!
Per cert la postal de nadal genial!!!

 
At 1:24 AM, Anonymous Anonymous said...

jeje és molt xula segur però...marca bush????
també mal trobat el nom!
i no to vaig dir al meil, la olor és de l'spray de purpurina...
ma atufat tot el manual de cardio,així és més amè (?)l'estudi...

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters