Friday, February 03, 2006

Voleu participar en un concurs?

Hola, hola! Com que tinc un problema i, a mes, em sembla que hauriem de pujar l'audiencia del blog, doncs he decidit matar "dos pajaros de un tiro".

Us explico... resulta que dilluns tinc una entrevista, per a una feina mu bonica en cirurgia general. Problema? Quan em poso nerviosa la boca se m'asseca terriblement (com alguns ja sabeu). Se m'asseca tant que no puc ni parlar, i la llengua em va fent "chasquidos"... chap, chap, chap...

I, clar, necessito una sol.lucio... perque dona molt mala impressio aixo de parlar amb algu que te els llavis enganxats sobre les dents, no?

Moraleja: Proposo un concurs!!! Us demano, si us plau, idees per a que la boca no se'm sequi durant l'entrevista... o que continui prou mullada com per a parlar.

Com sempre, el que tingui la idea mes original sera premiat amb un paquet de Kikis, importat especialment des de Bosnia Herzegovina (i ja vaig demostrar a la Laia que jo els premis els pago, eh?)

Vinga, participeu, que teniu en les vostres mans (i en la meva boca) l'oportunitat d'arreglar-me la vida laboral!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters