Tuesday, July 18, 2006

I vam anar a Barcelona...

I vam estar molt poquet temps... per causes ja explicades... Pero bueno, la familia be (excepte el Colombo) i els amics (els pocs que vaig veure) tambe... que es el que compta.




















Com la Merce va preguntar com havia quedat el tema de les entrevistes... be, es una llarga historia, que ja us explicare quan estigui a Barcelona... perque ara estic al despatx del meu adjunt i (obviament) no puc estar-m'hi com tres hores aqui xerrant. Pero, be, la moraleja de la historia es que, si, m'han donat una feina... Al costat de Cambridge... un hospital prou gran i ben parit... i estare a Urgencies (del palo George Clooney... ui quin morbo). Es una feina de les que "convaliden"... i, en fin, aixo vol dir que ja sere una resi anglesa oficial.

(M'hauria d'alegrar, pero la veritat es que ja m'havia fet il.lusions de tornar a Barcelona... que ganes l'hi tinc...)


En fin, canviant de tema, bones noticies: em sembla que podre baixar un parell de dies (como no? sembla que li comenso a agafar el gustillo a les visites express)... i aixo seria a finals de la setmana que ve. Venga! Que encara enganxare un xic de les Santes!!! (o no?)
Resulta que aqui a l'hospital on treballo em deuen la oooooostia de dies de vacances (que no em pensen pagar quan marxi si no les he fet)... i com diu la Merch: pa lo que me queda en el convento me cago dentro...
I, en fin, que m'agafare els ultims dies de feina... no m'acabare totes les vacances que em deuen (perque aixo voldria dir que avui deixaria de treballar) pero almenys tindre 5 dies a la bartola pel fer el que em roti abans de comensar a Huntindon (usease, al nou hospital).
I ahi queda... Fem quelcom?

Ja us dire dema o aixi quins dies baixo exactament.

1 Comments:

At 7:37 AM, Anonymous Anonymous said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters