Tuesday, February 27, 2007

Ala, m'he tornat a columpiar

Po'zi... que feia dies que no escribia res de res... i ve, anava acumulant coses que explicar... i avui m'he assegut davant de l'ordinador i he pensat que que millor podia fer sino que posar-me a vomitar les meves experiences durant les ultimes dos setmanes! (aixo si, amb la condicio de que deixeu comentaris).

I eso... a continuacio venen una serie de posts, no gaire divertits, no gaire interessants... pero, en fin, es la hemelife que li diuen, no? Si volieu veure quelcom interessant, potser que anessiu a un blog del palo "fiestafiesta.blogspot.com"

Ja esta... que ho disfruteu...

P.S.: Com que em queda lloc en aquest post, vaig a penjar un parell de fotos del tio bueno de la casa!


Vale, vale, es tan expressiu com el Snoopy amb paralisi facial... pero es mono, vale?

2 Comments:

At 9:08 PM, Anonymous Anonymous said...

HOLA ESTER SOY BEA
ME GUSTARIA TENER LOS CORREOS DE OSCAR JUAN DANI TUS HERMANOS...DE TODOS.PORFA PONTE EN CONTACTO CONMIGO.KIERO SABER DE VOSOTROS

 
At 9:32 PM, Anonymous Anonymous said...

QUEREMOS NUEVO POST YA!!!!!!!!!
:p Ka paissa?? ara que teniu casote ja no us relacioneu amb el populaxo com nosaltres o q??? Què tal esteu??
Weno, que tinc ganes de xerrar amb tu, ja t trucaré!
Cmoks u guzu*
i que sí. que el Lolo és una monaaaaaaaaadaaaaaaaa :)

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters