Friday, October 14, 2005

Aixo si que s'havia de penjar!



Aquestes fotos, mas viejas que pa'que, em sembla que ningu mes les te. Collonudes, eh?
Encara m'enrecordo del dia... El Fernando i jo haviem fet campana d'aquella practica, i, clar, l'haviem de recuperar... I jo anava preguntant al Fernando "Escolta, i segur que vols colocar-te amb els d'aquell grup? Es que no els coneixem... i a mi em fa com vergonya"
Hehehe, com han canviat les coses des de llavors, eh?
Pero, bueno, una cosa que mai ha canviat i sembla que no canviara: que be que ens ho hem passat estudiant medicina!

P.S.: Si algu es pregunta que va passar amb aquell penis de plastic que va desapareixer... que sapigueu que fa passar molt bones estones al Dimitri! :)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters