Friday, October 14, 2005

No podia faltar!


Bueno, avui no tinc res d'impressionant per explicar... pel que em dedicare a penjar alguna foto de la meva neboda Mariona, que encara no ho havia fet. Soposo que la majoria de vosaltres ja la coneixeu... i ja sabeu que fa que se't caigui la baba (almenys te aquest efecte sobre mi, no se)


Ara quan vaig estar a Bosnia, vaig trobar una carraca (ja sabeu, aquell objecte de fusta que es fa girar i fa un soroll com de camio averiat... rrrrrrrrrrrrrrr!)... I, clar, vaig pensar que com de genial es tenir una d'aquestes joguines xapades a l'antiga. Pero diria jo que vaig jugar amb l'avantatge de que jo no estic per alla barna i, per tant, no haig de sofrir el sorollet de la carraca (que pot arribar perfectament als 70 decibels)... pero, clar, la resta de la meva familia es deuen estar cagant en mi i en les meves idees!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters