Monday, October 31, 2005

Halloween a Hemel

Tot i que encara no es Halloween, ja han aprofitat el cap de setmana per a preparar cosetes a Hemel.
El dissabte a la nit, com cada dissabte, vam anar al nostre pub a veure el concert... i quina sorpresa la nostra quan entrem al pub i, no, no hi ha concert, pero hi ha un DJ vestit de Dracula, i els clients de sempre (que despres de mesos d'anar-hi cada setmana ja coneixem) han estat canviats per bruixes, esquelets i monstres amb mascara... Be, nosaltres no anavem gaire mes disfressats que normalment, pero vam decidir quedar-nos... i va estar de por (mai mes ben dit) perque van fer una mica la "vista gorda" i van tancar a les 12 (en vegada de les 11, com marca la Llei!).

I, be, diumenge hi havia una fireta organitzada al centre de Hemel, amb concurs de disfresses i tot. I aixo es una altra cosa que en Bojan i jo no ens podem perdre! (tot i que continuavem tan disfressats com normalment)

1 Comments:

At 6:13 PM, Blogger Ester and Bojan said...

Es que jo li volia posar el nom de la carbassa del 1-2-3... que m'enrecordo que era un nom aixi molt maco, pero no m'enrecordo quin era.
Si algu s'enrecorda, que m'ho digui!

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters