Thursday, October 27, 2005

Jo també tinc una síndria!!!!

Hola a tots, per començar, no sóc la Ester, sóc la Mercè, i como lo prometido es deuda, aquí estic.
T'explico: Diumenge 23 va ser el meu cumpleanys, com tots vau veure, però aquí la penya xunga de biblioteca em va fer un sopar sorpresa dissabte amb tota aquella gent ( o alguns) dels que havien dit "no puc, tinc sopar familiar, etcetc".
Així que vam anar a sopar 15 quan en principi erem 7, i jo feliç com una "perdiç".
I què em van regalar?T'ho ensenyo:

És que com a la primera que surto jo no es veia bé la síndria, vam haver de repetir foto.

I bueno aquí sota surten els nens de la familia, el negre que és el meu, Salem (ja el coneixes), i su miniyó que és el Yumi (és el de la meva germana en període d'adaptació), demostrant que s'estan fent els "suecos" mentres tenia el sabó a la taula i disimuladament apropant-se...

Així que ja saps què em van regalar les nenes.

Però a part el que vull dir támbé, és que noies moltes gràcies pel sopar, em va fer molta il.lusió i no em vull imaginar el temps que portàveu preparant-lo i el que vau perdre per posar-vos en contacte amb la gent ( que a vegades necessiten que els enviin un burofax).

Moltes gràcies: Marta, Sandra, Laia i Rosa; i als demés que vau venir i els que volien però en realitat sí que no podien. Un petonàs i ho em de repetir, encara que sigui soles.

P.D:Les fotos compromeses, no les tinc jo, les té la Laia i la Núria, així que....Aquestes les reservem per la intimitat.

P.D2: crec que me n'he sortit amb el post, no?

2 Comments:

At 11:08 AM, Blogger Ester and Bojan said...

Clap-clap-clap-clap! Merci Merch per la col.laboracio al blog. M'han agradat molts les fotos (almenys veig que no has canviat gens en 2 mesos!), i tambe m'ha agradat veure al Salem, que almenys feia 2 mesos que no veia cap foto d'ell (hehehe)
Ah, perdona que t'ho digui, pero la meva sindria es mes maca!!!
M'alegro que us ho passessiu be a la festa, m'hauria agradat estar alla amb vosaltres!

 
At 8:56 PM, Anonymous Anonymous said...

Hola, hola parjarito sin cola.

Tú no me conoces de ná, ni yo a tí tampoco mocica, pero esgque mi cuñá Merceditas ha colgao las fotos y me he dixo, pues voy a zaludar a la peña de Hemel's Street (Nota mental: saludos pa Freddy + o -"Kruguer").

Un saludo y no te me deprimas por esas ciudades alejadas de la mano de Dios.

Nota: Lady my name is John Michael, and i'm a handsome boy born in the greatest city around the world.............CUENCA.

Un besito, a kiss, un petó, pa tos.

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters