Thursday, October 20, 2005

Ja estic col.legiada!!!

I aixi de felisssssment acaben 4 mesos de punyetera burocracia i papeleo! I com aquell que diu: a otra cosa, mariposa... ara em toca comensar la tasca mes dificil (mes encara??): buscar feina!
O sigui, que ja sabeu: se ofrece licenciada en medicina, CON colegiatura, para tareas varias (siempre y que no comprometan la honradez y la castidad de su persona). Sabe cocinar(poco), limpiar (algo) y cuidar hamsteres.


Un altre tema... Mersssssedes (i tothom que vulgui, pero es que la Merch ho va preguntar i per aixo ho personalitzo una mica), si voleu participar en el blog (i no em refereixo a deixar un comment, si no a penjar un post) teniu les portes obertes (vull dir, que el meu blog es de domini public).
Instruccions d'us: Anar a blogger.com, i introduir nom i contrasenya ja esmentats anteriorment. Llavors s'entra, i posa "Hemel life" i "Provant". El blog que us interessa es "hemel life", clar, que el de "provant" es nomes una prova (logic, no?)... i, bueno, apreteu "create post"... i no em poseu marranades que aquest es un blog molt serio!
Molts petonets! (sobretot als reapareguts!)

P.S.: Apreciese cual maravillosa torradora al fons de la foto

2 Comments:

At 5:03 PM, Anonymous Anonymous said...

Felicitatsssss!!!!!!Q se sent?Bueno, suposo q sents q tens menys calers a la butxaca q abans de col·legiarte!!!Bueno m'acomiado abans de dir alguna cosa de la q després m'empanadeixi......recordes allò q em vas dir de "a tu sempre et passen akestes coses?" doncs pot ser jo sigui la reencarnació de Mr Been xo en dona,eh?
Petons i felicitats de nou!!!Sandra Ros

 
At 5:06 PM, Anonymous Anonymous said...

Q consti q surto com anònim pq no aconsegueixo accepti cap dels noms d'usuari q poso!!!He probat amb tot: sandra, sandruska, pepitadelospalotes, mecagoentodo.....xo res!axí q x aixo surto com anònim!!!Petons

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters