Friday, November 11, 2005

Tirate de la motoooo, de la moto tirateeee...!

Po'zi! Primer accident amb la Filomena! Que no esta mal, si tenim en compte que nomes fa 2 setmanes que vaig en bicicleta.
En fin, la culpa es d'aquest pais, que sempre esta mullat i rellisca... Pero, be, tot i tenir un genoll digne d'un nen de 5 anys amb Sindrome d'inatencio, estic contenta perque la cosa hauria estat pitjor si no arribo a portar els meus texans gruixuts... els meus texans preferits!!! Que ara tenen un forat que pa'que.
Pero no hay mal que por bien no venga: ara tornen els 80, i llavors estava de moda portar foradets als texans, no?
Una Historia para no dormir: vaig anar a la farmacia a buscar iode, a les 14.30, vale? Entro, perque les portes estaven obertes, i em diuen que no em venen res fins a les 14.45. Jo amb el genoll sagnat els hi dic "ezzzz que, zenyora, uzte vera, m'acabo de fotre un pinyo, necessito iode...", i les molt ***** em CRIDEN que no em venen res fins a les 14.45 (i ademes amb malos modales!).
No us preocupeu, que ja els hi vaig dir que pensava JO dels seus horaris, hehe.

P.S.: Espero que la foto no hagi ferit la sensibilitat de ningu

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters