Monday, November 07, 2005

Un parell de cosetes

Hi ha una pagina d'internet en la que proclamen que poden fer gatets mida bonsai... que quan son petitets els fiquen en una ampolla, i aixi els gatets es queden petits i amb la forma del recipient. Aquesta pagina es on s'explica, segons ells, el metode mil.lenari tradicional xines.
Obviament, es una broma... pero des de que s'ha publicat aquesta pagina, hi ha la ostia d'organitzacions que han posat "el grito en el cielo". Que innocents som de vegades...
El cas, que aquests ecologistes desfermats han comensat a enviar emails-cadena per recollir firmes i que "aquesta practica mil.lenaria" es prohibeixi.
Feu-hi un cop d'ull: cliqueu aqui!

Un altre link... pero nomes per als que tinguin estomacs MOLT forts! Es una pagina en la que es dediquen a penjar "coses fastigoses"... i sembla que esta feta amb col.laboracio de la policia o dels forenses, perque posen molta cosa de cadavers "judicials".
Nomes dir-vos que A MI em fa bastanta cosa... i que no li recomano a ningu que hagi acabat de sopar... i que nomes li recomano als qui van trobar la peli del Peter Jackson "Brain Dead, tu madre se ha comido a mi perro" divertida i interessant.
En fin...
www.rotten.com

I una altra coseta... ja se que el meu blog no es gaire interessant, ja se que el que explico no es mereix cap resposta (mes que escupir-me a la cara)..., pero, no se, deixeu-me algun comentari! Es que si no, tinc la impressio de que ningu no ho mira (potser es la crua realitat, qui sap), i llavors em fa pal escriure, i perdo la inspiracio, i es molt trist, molt trist...
Va, a qui em deixi un comentari li compro un polo! :)

1 Comments:

At 10:33 PM, Anonymous Anonymous said...

Yo tb kiero un polo??llego tarde?y cómo me lo envías?por seur?yo confío + en UPS! je!
Así q esto q haces es un blog!yo es k creo k la informática y yo nunca seremos grandes amigos...mi momento culminante en este mundillo era cuando en la egb usábamos el turtle para hacer rallitas!desde entonces no he levantado cabeza! En resumen, todo esto xa decirte k a partir de ahora leeré más tu blog y te pondré algún comentario estúpido, d'acord??
1 besito!

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters