Wednesday, February 08, 2006

S'ha de ser un yuppie...!

Hola hola! Feia temps que no escribia res, pero he estat una mica liada... i emocionalment inestable. Resulta que apart de l'entrevista de dilluns, havia tingut una altra el dimecres passat... i aixo es molta pressio moral.

Per que? Perque nomes falta que un passi al plan B i s'assegui a estudiar el MIR, per a que comencin a trucar (segur que ho han fet nomes per a desestabilitzar-me... cabrons)

I que ha passat? L'entrevista de dimecres passat era la primera de dues. Moraleja: si passes la primera entrevista, llavors et cridaran per a una altra. Avui m'han enviat un mail i m'han dit que em criden per a una altra.

Pero bueno, al lloc on vaig anar dilluns no la lien tant, i nomes feien una, d'entrevista. I m'han agafat! Oe oe oeee! Que no esta malament, a cirurgia general, alla on cristo va perdre el gorro, i bastant ben pagat.

I que he apres? Doncs que cal vestir-se com una yuppie killing-machine per a que et donguin feina en aquest pais (i tambe cal portar sabates que facin mal, aixo es essencial).

En fin, feina nova, vida nova. Estic contenta perque es un lloc on sembla que tindre temps per anar estudiant els meravellosos manuals CTO... i no haure de tancar-me portes.

1 Comments:

At 2:05 PM, Anonymous Anonymous said...

felicitaaaaaaaaaaaaatsd!!!!!

ueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!

congratulationsssssssssssss!!!!!!!

pd: has de descobrir QUI em boicoteja els posts.......... :P

smuaaaaaaaaaaaaaaaaaaks de hooligan*

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters