Sunday, March 19, 2006

Carnaval carnaval...!

Mas vale tarde que nunca, o aixo diuen... I tot i que fa unes 3 setmanes del carnaval, em sembla que val la pena ensenyar-vos com ho va celebrar la familia.
Els meus pares van decidir fer una festeta aixi del palo "charleston"...



I la Mariona va intentar posar-se dins la pell d'un pallaso durant una estona!



Ah, estaria be veure a la caputxeta vermella d'aquest any... pero, bueno, com que fa uns 3 mesos que espero la foto del pernil, doncs no pressionarem gaire!

Soposo que el sector Vilassar de Mar no es va disfressar gaire... Aiiiiiiiii! (el sector Hemel tampoc, no fotem). En fin, les meves nenes de Sant Pau si que ho van fer... i si algu vol veure-les, les teniu penjades al blog de la Laia i en Joan (que malament sona aixo de "estan penjades").

1 Comments:

At 12:03 PM, Anonymous Anonymous said...

Pots seguir febt el teu blog jo cada setmana mel miro i em ric molt maixeca la moral Gràcies.

....

M'ha encantat la superester
unpeto de tota la familia

Visca el Barça creu els dits que avui guanyem....

dw

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters