Tuesday, November 21, 2006

Hay que joderse!!!

Sembla que estiguin mirant el calendari, tots preparats per a fotre'm!
Resulta que, com cada 6 mesos, l'epoca de tornar a buscar feina ha tornat... i mira, l'Ester, com cada 6 mesos, ha tornat a engegar la maquina per imprimir curriculums i applications.
I que passa? Doncs que mala gent, mala gent... sembla que els anglesos no em donen entrevistes per aixo de donar-me feina... nomes em donen entrevistes per fotre'm les vacances!!!

No se si algu s'enrecorda de que anava a baixar el dia 5 de desembre per alla a les 10 del mati. Que si? Doncs nooooooo! Han decidit concedir-me una entrevista pel dia 5 de desembre, pero a la 1.30 del migdia (aixi entre la gana i els nervis doncs s'asseguren que els budells et facin prou soroll!).
Aixo vol dir que si, encara es poden salvar les vacances, i en vegada de venir de mati, doncs arribare al vespre (just a temps per a una estrelleta!)

Pero, be, ja se sap... amb la meva tendencia a les entrevistes oportunes, no em sorprendria si em sortis una altra just pel dia del pont.
Una de cal i una de arena, no?

En fin, el lado bueno: que tinc una entrevistaaaaaa! Traumatologia a... (agafeu-vos fort)... LUTON! Que ve a ser a 15 min de casa... Un lujo, vamos...

I essssso... a veure si em surten moltes mes entrevistes... la setmana despres!

3 Comments:

At 2:24 AM, Anonymous Anonymous said...

Doncs a veure sí tens sort... segur que tot va molt bé. No pateixis, dona.

Petons i ànims.

 
At 10:48 PM, Anonymous Anonymous said...

se t¡ ha de demanar hora per fer l' estrella o com funciona?? al final, no more spa o què?? HEM DE CELEBRAR QUE DIJOUS PLEGO D' URGÈNCIES!!!!!!!!! CELEBREIXOOON!!
Muaks* ..i molta merda a les entrevistes;)!!

 
At 9:09 PM, Anonymous Anonymous said...

BON NAAAADAAAAAAAAAAAL!!!!!!!!
Feliç amy nou!!!!!!
a on ets?? veniu? portareu al Lolo?
MUAK*

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters