Friday, October 20, 2006

Com passa el temps! (i com em columpio jo!)

Hola hola caracola

Ja se, no tinc vergonya... fa com 2 mesos que no poso res al blog... la ultima cosa que vam penjar era que adoptavem al Lolo... i a hores d'ara al Lolo ja li surten canes. Be, no li surten canes encara pero ja pesa 5,5 kilos el tio... no, si es que a casa es menja de be...

Pero bueno, es el que te aixo d'estar a Urgencies: quan arribes a casa gairebe no tens ni forces de fer girar la clau al pany (mes d'una nit m'he quedat plorant a la porta perque no la podia obrir, hehe). I es que Urgencies son les p*** trinxeres... a pinyon a totes hores (excepte quan hi ha partit de futbol, es clar, que els anglesos no son excepcio).

A mes, la horeta de conduir ja es fa pesada, especialment quan estas en un torn de vespre i tornes a casa a la 1 de la matinada. Ja miro el cotxe i se'm posa la pell de gallina!

La veritat es que tampoc no em tingut gaires buenas nuevas... La meva cosina Noemi va venir a casa amb en Jordi i la pequenyaja, alias Berta. Ells tenen les fotos... per aixo no les he penjat (si alguien puede oirme: que me envien las fotos ya, conye!)

Ara m'estic preparant per a la segona part del Mini MIR britanic... que es el 16 de Gener (i em donaran molt per cul, hehe). Al MIR espanyol no m'hi presento aquest any... no me l'he preparat, i de moment les coses van prou be aqui... a veure quan dura.

A la casa nova... bueno... de nova, res. Resulta que, despres d'instal.lar-nos, ens vam enterar que l'havien construit el 1830... i clar, te tots els problemes que pot tenir una casa del 1830: canonades que peten, electricitat que marxa, sorolls que no saps d'on venen (sera el fantasma!) i moltes altres cosetes del palo "Esta casa es un desastre" (us enrecordeu de la pel.li, Tom Hanks?). Pero, bueno, despres de moltes visites a l'Ikea, ja estem bastant instal.lats... i el Lolo ens defen dels fantasmes, de les aranyes i de les cartes.

De les cartes? Si, si... resulta que la bustia que tenim es d'aquelles super-modernes i originals... o sigui, un forat a la porta, i les cartes cauen a dins. I clar, el Lolo, que es un gos amb inquietuds, vol saber si els del Gas s'han passat amb la factura... i llegeix toooootes les cartes amb deteniment... amb tant de deteniment que despres en Bojan i jo ens hem de posar aixi del palo CSI amb les pinces per recomposar el puzzle de 3000 peces que queda de la puta carta. I ja no parlem si ens porten el diari... pots respirar els trossos!

Pero bueno... ara hem instal.lat un modern dispositiu anti-caiguda de cartes... que ve a ser una capsa de sabates enganxada al forat de la porta... i aixi les cartes cauen dintre. Cutre? Si. Pero util tambe.

Que mes, que mes? Ah, bueno, aquest any tinc el Nadal cardat... treballant, ja se sap. I per cap d'any no treballo, pero comenso el dia 1 a les 8 del mati (a veure pacients patint de resaca o intoxicacions alcoholiques o del que sigui). O sigui que fum, fum, fum.
Pero bueno, pel pont de la Puri baixo una setmaneta... i eso.

Bueno... us deixo, que de fet estic a la feina i sento al jefe parlant de mi.... vaig a veure que passa.
Petons... escric aviat!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters