Sunday, December 11, 2005

Diumenge tranquil?

Sera un nuvol? Sera un pajaro? Sera un avion? No! Es la super columna de fum que rodeja Hemel Hempstead des d'aquest mati.
Qui mes qui menys ja deu haver sentit de la super-explosio que hem tingut aqui al costat de casa, no? Doncs, mira, jo no! Sembla que la explosio, que ha sigut escoltada a 60 kms a la rodona del lloc de l'incident i que ha tingut lloc a 5-10 kms de casa, ha sigut a les 6.25 del mati. I a mi, a les 6.25 del mati no em desperta ni la mare de deu de la Macarena fent palmes a la meva cara. I aixo ha quedat comprobat, perque no m'he enterat de res de res.
I ens hem aixecat, hem mirat per la finestra i hem dit "ostia, vaja merda, un altre cop nuvolat". I hem decidit anar a fer una caminada. Sortim al carrer i veiem que el cel esta blau, pero el sol no brilla... "que raro, no?"
I quan ens girem ens n'adonem d'una columna de fum acollonant que ocupa la meitat del cel... fum negre... i pujant. I li dic a en Bojan "que es?", i en Bojan diu "no se". I hem marxat a caminar, hehe... que felisos de la vida.
Si m'he enterat de l'accident es perque el meu germa ens ha trucat per veure com estavem... i, clar, jo estava de puta mare, perque m'estava fotent unes fish and chips a Berkhampstead. Com vols que estigui?
I bueno... ultima foto... de quan hem tornat a casa per la tarda (ja sabent que estava passant per Hemel) i hem pensat en fer un "especial explosions" pel blog.

P.S.: Capteu la meva cara de felicitat... un no aconsegueix que el seu poble aparegui a les noticies cada dia, eh?

2 Comments:

At 9:11 PM, Anonymous Anonymous said...

uff! quin susto!!!He sentit Hemel a la tele desde la cuina y quan he vist la imatge de fum i foc que apareixia m'he quedat blanca! Y per postres t'he intentat trucar amb la tarja de telèfon i em diu que ja no queda saldo!!!!Menos mal del vostre reportatge , al meny jo si que estic mes tranquil.la. Cuideu-vos molt.

 
At 9:18 PM, Anonymous Anonymous said...

Ei!esta mañana he escuchado k había pasado algo en londres, un incendio o algo así y no le he hecho mucho caso, luego cuando comía he visto en la tele k ha sido en tu pueblo!no me lo podía creer!lo primero k he pensado era k no podía ser verdad pq en tu pueblo no pasaba nada nunca,no? ;p
Bueno, me alegro de que estéis bien!
una preguntita: si no escuchas una explosión k ha llegado a oirse hasta 60 km de distancia de allí...k clase de despertador te pones por la mañana xa escucharlo???

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters