Wednesday, February 08, 2006

Que li esta passant al mon?

Despres de quedar-me amb cara de boniato la primera vegada que vaig veure la torre Agbar de Barcelona (mes coneguda com a consolador o supositori, por algo sera) vaig pensar que se'ls hi havia anat la pilota amb l'edifici aquest... pero, be, d'errors tambe se n'apren, no?

Be, la sorpresa va ser meva la primera vegada que vaig baixar a Londres (ara fa un any) i vaig veure que els anglesos tambe tenen el privilegi de tenir un consolador invadint la ciutat. Sembla que el seu consolador va ser fet pel mateix arquitecte que va fer la nostra torre Agbar... un frances que, obviament, no apren dels seus errors i te un sentit estetic que donaria molt de parlar a Freud.

Les meves sorpreses no es van acabar aqui... Jo no se vosaltres, pero quan em vaig assebentar que la torre Agbar s'il.luminaria tota, de color blau i vermell alternant-se... be, tot el que se'm va ocorrer va ser "vaja horterada". O no?
No se... encara no la he vist en persona il.luminada, pero almenys a les fotos era com... no se, un pin-ball gegantesc... o... o... no se... alla on Jesucristo Super-star apareixeria si ho hagues de fer.

Bueno... vaig pensar que ja ens acostumariem... que ara que diuen allo de la contaminacio luminica, doncs que te de dolent un edifici de 100 plantes tot il.luminat, no?

Doncs res, la moraleja es que no estem sols en aquest mon. Els anglesos tenen tambe un consolador (que no s'il.lumina, pero, ves a saber, potser vibra i tot) i els alemanys tenen un insult per a l'ecosistema.

Atencio: nou estadi a Alemanya construit per la World Cup del 2006. No nomes te un tamany massiu si no que a la nit s'il.lumina tot ell amb (com no?) llums vermelles i blaves que es van alternant.

L'havieu vist abans?
En fin, no se si es que m'estic fent vella i m'estic quedant anacronica, pero no em puc parar de preguntar que li esta passant al mon.
I ara la pregunta del millon: com ens ho farem per a decorar aquests edificis per nadal??? (apart de penjar del balco el consabido papa noel que sembla que vagi a robar, ja s'enten)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters