Saturday, April 01, 2006

El pernil (quan encara n'hi havia)

Per fi!!! Despres de 4 mesos, us puc presentar l'aspecte del pernil que em va portar el meu germa a Hemel quan encara estava sencer.
Ostia, ara, aixi, mirant-lo i recordant els grans moments que aquest pernil i jo em passat junts, se'm fot la boca aigua... Mmmmmmm...
En fin, que quan el meu germa va treure el pernil de la maleta, en Bojan i jo (obviament, molt sorpresos) ens vam posar molt contents i molt folklorics!



I, bueno... ja sabeu... s'accepten donacions per l'any que ve, eh? :)

1 Comments:

At 5:30 PM, Anonymous Anonymous said...

hola Esther.no se si es aqui donde puedo contactar contigo pero es que no entiendo el catalan.no se si te acordaras de mi o no pero yo de nunca me he olvidado,soy Bea,tu prima(aunque sea algo lejana)de granada.simplemente decirte que me gustaria saber de ti.mi direccion de correo es. lahipphy@hotmail.com . yo no tengo pagina web pero ay me puedes mendar lo que quieras y yo te contestare.espero que te llege este mensaje si no lo l volvere a intentar otra vez.espero tu respuesta.besos.¡ah!porfavor escribeme en español.

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters