Saturday, April 01, 2006

Hace mucho mucho tiempo, en una galaxia muy lejana...

Doncs si, fa algo aixi com 43 anys que les meves 3 emes (Marta, Merce i Marta) van venir-me a visitar a Hemel... i van haver d'estar donant-me suport moral durant la meva primera setmana de feina... en la que jo anava com una moto i estava emocionalment inestable... Pero les pobres ho van aguantar prou be, i fins i tot vam tenir temps de fer cosetes. Ahi va:

Vam tenir un parell de "noches tematicas"... la primera va ser tema chocolate... i ens vam fotre una fondue d'aquelles guapes-guapes. I la segona nit tematica va ser la mexicana, i vam estar menjant fajitas, i aquestes coses que jo mai havia probat abans.
(El millor es que durant les nits tematiques jo no vaig cuinar, i aixo em va fer doblement felis!!!)

Que mes? Bueno, es clar, les vaig obligar a visitar Hemel Hempstead (que es un gran lloc, tot s'ha de dir)... i vam contribuir a la decoracio paisagistica dels seus parcs i jardins.

Tot i que jo no vaig poder anar amb elles (caaaaca!), les vaig deixar marxar a veure coses mes interessants que Hemel... i, clar, van marxar a London... i van visitar coses...


















i mes coses...












i mes coses...







Pero, per que enganyar-nos? Quan un ve a Anglaterra, sempre acaba al mateix lloc:




Al pub!!!










En fin, mosses... espero que us ho passessiu mes o menys be aquells dies (almenys espero que no patissiu gaire).
Per cert, Marta O, et vas deixar la bufanda tutti-colori! I Marta S, digues a la teva mare que la mel triumfa un collo!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters