Monday, April 17, 2006

Lisssensia pa'curar!

Pels que m'estan dient que tinc el blog una mica despenjat... doncs si, teniu rao, pero tinc excusa. Deixant de banda que la setmana que ve tinc un examen una mica mal parit, doncs per mes INRI aquesta setmana santa he estat de guardia... Els 5 dies seguits!!!
I bueno... quan estic de guardia i es fa fosc, em converteixo en l'agent 146 (que es el numero de busca)... i tengo lisensia pa'curar!!! I, apa, a correr cap a l'hospital! Sera un pajaro! Sera un avion! No! Es la pardilla de la Ester Navarro!!!!

Pero ara ja se m'han acabat les guardies... i em donen la setmana lliure per a poder estudiar com Deu mana.
Ala, prometo ser mes puntual quan l'examen passi!

Pero de moment, esto es lo que me tooooooca!!!!:(observar meravellos temps a l'exterior)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters