Wednesday, April 26, 2006

Torno a la vida!!!

Ahir per fi vaig tenir "Mi Mini MIR", a la anglesa... que, com podeu imaginar, va anar com el cul. Pero be... com que fins el 16 de Maig no donen els resultats, penso viure felis fins a llavors.

Aixo vol dir que per fi podre refrescar la meva vida social, que feia temps que tenia abandonada. Aixi que... tremoleuuuuu!!! Que el terror de la Navarro ha tornat!!!
I eso... si queda encara algu que miri el blog de vegada en quant... no se, tambe estaria be tenir noticies vostres alguna vegada.

Po'z res... ja penjare alguna altra coseta despres, que se soposa que haig d'estar treballant ara mateix, i el quirofano espera...

4 Comments:

At 6:16 PM, Anonymous Anonymous said...

Jo continuo vigilant-vos a totes (i tots), via blog i via Favència.
No sé per què les (els) (vegeu que soc políticament correcte?) que han fet el MIR pateixen si la UAB ha sigut la millor universitat del pais. El Coordinador de Sant Pau (Dr Kàsan) i el Degà de la Facul (Dr. Coll, del Mar, no el de Tip i Coll) així ho han fet saber. I tots gràcies a ells!!
Però, aixó no lliga amb el inusual fet que a 3er hi han 178 alumnes matriculats: 70 nous i 78 que tenen alguna assignatura suspesa de l'any pasat. Si el bon ressultat del MIR és gràcies als profes, els suspensos són culpa dels alumnes?
Us deixo amb aquesta reflexió de la que espero tenir resposta en 48h.

 
At 6:18 PM, Anonymous Anonymous said...

Sorry,
70 plus 78 equal to 148, not 178.

 
At 4:44 PM, Anonymous Anonymous said...

hey sóc la Marina, reitero que m'enviïs un email, Ester, per saber com estàs i que me cuentas!!

bueno veig les opinions que ha succitat el tema MIR (como no!) i he de dir la meva!!! jo no em puc queixar per part meva, però sé de molta gent que per culpa de les fantàstiques ajudes que aporta la UAB no ha assolit el que volia... pq amos el que no es pot pretendre és remuntar un tristet expedient amb un MIR de la hòstia pq clar, hi haurà gent que ho farà tant bé com tu però no li han donat pel cul la carrera, i ja està, automàticament es planta com 100 puestos per davant i et fot la plaça! En fin... Esperem que les coses canviïn per a la Medicina Catalana pq si no en 2 dies la gent es curarà sola!

que mercè contenta?

jejej

apa siau

 
At 7:37 AM, Anonymous Anonymous said...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters