Friday, April 27, 2007

Hem estat de vacances!!!

Vale, vale... fa molt de temps que no escric res... pero aquesta vegada tinc excusa: ens hem anat de vacances!!! Les primeres vacances com deu mana... perque per no tenir no vam tenir ni lluna de mel... i que si tenim festa a la feina, es per anar a veure a la familia.
Que no em malentengueu... que m'agrada molt veure-us, i que com a casa enlloc... pero tot s'ha de dir... ja era hora de sortir a veure mon, no?

I vale, la nostra experiencia per a veure mon no va comensar gaire bombastica: hem anat de vacances a Andalusia. Pero bueno, hi ha molta cosa per alla baix... i si tenim en compte que des de l'Agost jo estare a l'atur, doncs em sembla que Cuba ja queda massa lluny per l'economia.

En fin... ja us vaig dir a alguns de vosaltres que si volieu venir amb nosaltres de vacances... i com que tothom ens va fer un lleig, doncs ara us penjo la ooooooostia de fotos per a posar-vos les dents llargues i que veieu com de be ens ho hem passat en "les nostres primeres vacances com deu mana"

I que es el millor d'Andalusia??? El temps? Noooooo! La gent? Noooooo! Els toros? Noooooo! El flamenc? NOOOOOO!!!


El millor d'Andalusia es el gazpacho, conye! Que s'hauria de declarar patrimoni de la humanitat


Apa, a veure qui es pot llegir tot el reportatge!

3 Comments:

At 8:03 PM, Blogger Unknown said...

Jo m'he llegit TOT el reportatge i de COP!!!!!!M'ha encantat, m'alegro que us ho hagueu passat bé.Quina sort, ja sé que em vas dir que hi anés, però mira heu tingut la lluna de mel que no vàreu tenir en el seu moment, i a Cuba ja anireu més endavant (que fidel la dinya, però la isla no se hunde, solament vindran els yankies per enfonsar-la)Jo per aquí treballant sense novetats tot segueix igual. Ja t'escriure un mail un dia i t'explico poques novetats, vale?
Un petonàs molt molt fort per tu i un altre per en Bojan, espero que el Lolo estigui bé després de la seva estància a l'hotel.

 
At 7:59 PM, Anonymous Anonymous said...

Confieso que m' ho he llegt de cantu i que he mirat les fotos...que són mooolt xules!!
Petonets!!

 
At 3:39 PM, Anonymous Anonymous said...

HOLA ESTER HABER SI NOS PONEMOS EN CONTACTO PARA VER SI VOY A VERTE.SOY BEA

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters