Sunday, December 18, 2005

Continua fent fred!

Hola! Ja se que ara m'enviareu a prendre per cul... que m'estic una setmana sense escriure res, i quan escric, em poso a parlar del temps, oi?
Bueno, es que nomes volia posar la proba de que no menteixo per als esceptics que no em creuen quan dic que el riu se'ns gela. Que si que se'ns gela, que si!
I aqui van les proves:


Meravellos paisatge de diumenge al mati... quan hauriem d'estar al llit fotent el vago, doncs estavem amb el cul gelat fent fotos pel camp. No hi ha res com ser gilipolles, eh?








Aqui esta: el riu gelat. La zona mes "opaca" es on hi ha gel. La que brilla mes, doncs no hi ha gel, perque el barquito pequenyito del fons acabava de passar, aixi del palo rompehielos.






I aixo es el riu totalment gelat, per alla on el vaixell encara no hi havia passat. I aquesta soc jo, que estava a punt de fer un numeret del pal Jesus a lo "andando sobre las aguas"... pero al final m'ho vaig repensar (ja tenia el cul prou apretat per llavors).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters