Monday, December 12, 2005

TINC UNA ENTREVISTAAAAAA!!!

Per fi!!! El moment ha arribat!!! Aquest mati m'han trucat per dir-me que m'han seleccionat per a una entrevista (de feina... encara no surto als diaris, no malpenseu). Obviament, a mi m'ha donat un yuyu... i per aixo no us puc dir a ON he aconseguit l'entrevista, perque m'he posat tan nerviosa que no m'he enterat de res. La tia que m'ha trucat segur que estava pensant "I a aquesta monga hem seleccionat, pordios, como esta la sanitat".
La unica cosa que se que es per a una feina a Urgencies (del palo George Clooney!! yuju!!!), i que deu estar a prop de casa, perque la tia que ha trucat tenia accent de Londres.
En fin... enceneu-me espelmes, varetes d'incens, i pregueu per la Virgen de la Macarena de las Palmas que Me Dan por la Manyana al Despertar.... que el dimarts dia 20 haure de mentir mes que en tota la meva vida!!!

P.S.: La veritat, no crec que aconsegueixi la feina en la primera entrevista de toooota la meva vida... pero es un gran "que" saber que almenys algu m'esta prenent seriosament. Ja comensava a pensar que estaven forrant la gabia del canari amb els meus curriculums!

5 Comments:

At 10:28 PM, Anonymous Anonymous said...

eeeehhhhh això sa de celebraaar amb una juerga locaaa!! :)a més ara estàs en ratxa,oi??
per anar sobre segur,si teniu algun geperut a hemmel tocali la chepa q diuen q dona sort! i si et cap a l'quipatge porta'l cap aquí q el necessitarem (almenys jo,desesperadament)pel 21 de gener...
molta sort i NO T'ESTRESSIS Doctora Navarro :P

 
At 11:26 PM, Anonymous Anonymous said...

La veu de l'experiència diu que no s'ha de dir "blat, fins que...", però per a qui es comença. Quiet & calm!
No estic d'acord amb el comentari que recorda als "innombrables" profes i s'oblida d'altres que entenen la docència com allò tant maco de transmetre el que es sap a gent que, dos dies després, seràn els nostres colegues. A l'HSP i la seva UD hi ha molt bons professionals que pasen desapercebuts perque estàn pencant i no fent mariconades. Les bases de dades bibliográfiques són testimoni, entre d'altres. No els oblideu!

 
At 12:11 AM, Blogger Ester and Bojan said...

A aquests mai els oblidem... sempre els tenim com a exemple, i els recordem no nomes pel coneixement que ens han transmes, pero tambe com les excel.lents persones que son. Allo tipic de "quan sigui gran vull ser com ell/a" ho he dit moltes vegades durant la carrera!
I, per que negar-ho?, tot i uns quants "innombrables", venim del millor hospital de tota Espanya!!! No fotem! Visca Sant Pau! (bueno, valle hebron no esta malament tampoc... no us ho prengueu malament els del sector muntanya, eh?)

 
At 11:36 AM, Anonymous Anonymous said...

has vist? Tot era questió de temps...vull dir de donar'ls-hi temps als dels hospitals per a que llegissin totes les applications (o como se diga!!)i evidentment triar la millor: La teva!!!Moooooooooolta sort per l'entrevista en quan pugui et faig un truc. I no et posis nerviosa que ens coneixem...BREAK A LEG (es diu així?, bueno en cristià: SORT!!!)

 
At 8:30 PM, Anonymous Anonymous said...

Jo ja tinc l'espelma preparada, pero no et fara falta, segur, els bons hospitals tenen bons metges, i......... si vol ser un bon hospital s'ha d posar les piles i agafar a la millor opció que tindran mai, Dra Navarro o Keino (com vulguin). Molts petons . Elisenda.

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters