Sunday, December 18, 2005

Fe de erratas

Hola! Be, la setmana passada em vaig equivocar quan us vaig dir aixo de l'entrevista.
No us espanteu! Continuo tenint l'entrevista el dimarts... pero no era d'Urgencies, sino que era de Ginecologia. Que no sere com el George Clooney, pero sere com el Adelantado, que be.
La veritat es que millor encara!
I bueno, el divendres vaig anar a visitar l'hospital... que esta a Frimley... que es prou a prop de casa, i es un lloc molt maco. I l'Hospital en si esta de por! I hi ha tan bon ambient que per un moment vaig pensar que potser estava fora d'Anglaterra i tot.
En fi, carinyus, que haurem d'anar a matar per aconseguir la feina! Tothom amb les espelmes ready and steady pel dimarts!
Ah, bueno, i una altra bona nova: tinc una altra entrevista!!! Aquesta es pel dimecres... pero no mola tant... perque esta al quinto-pino, i es un rotatori per medicina (cardio, respi i geria)... i jo soc animalet de quirofan, no?
Pero, bueno, que la cosa va be... almenys se que algu m'escolta!
I bueno, em sap greu no haver escrit gaire en el blog aquests dies... pero com podeu imaginar, he estat tan nerviosa, que m'ha sigut dificil teclejar (pels munyons sagnants que m'han quedat despres de mossegar-me tant les ungles, hehehe).
Merci carinyus pel vostre suport moral! Quantes birres dec ja? :)

1 Comments:

At 11:09 AM, Anonymous Anonymous said...

ooooh quina emocióóóóóó..és genial!!!:) t'enviem les millors vibrcins ds dl sector maresme, vale??? venga,aquest 2006 el començaras amb un currillo xulupirulu*lo presientoooououooo :P
ara q seràs una metgessa ocupada, has de trobar temps per informar de la disponibilitat pq et pujem a veure, eh??? pq si no puede ser una invasión!! ens hauràs d'organitzar....
molts ànims i a piñón a les entrevistes...no dubtis q cau un curru FIIIJOOOO FIJO!! AAAH ME N'ALEGRO MOOOLT!!!:)ala, moooolts petons,molts atxutxons,i nena, vaya paisatges, no?? ma vingut un flash señor de los anillos....
SMUAAAAAAKKKKKKK!!!

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters