Monday, December 19, 2005

Vaja putada!

Doncs si... m'acaben de trucar d'aquell hospital tan maco on tenia l'entrevista dema per a gine, i m'han dit que han cancelat les entrevistes.
I per que? Doncs perque resulta que aquest hospital es mig-militar, i el departament militar son els que omplen les places de residents. Resulta que aquesta vegada els hi faltava una plasa per omplir, i per aixo havien estat buscant gent entre els metges no-militars.
Pero avui, un dia abans de les entrevistes, el departament militar els hi ha dit que ja havien trobat a algu per omplir la MEVA plasa... i per aixo, que ja no hi han entrevistes.
Vaja putada... un es fa il.lusions, i catapum... i no catapum perque jo l'hagi cagat, sino perque el seu sistema esta montat amb el cul.
Es que ni tan sols et donen el plaer de poder-la cagar a la teva manera!

En fin... mi gozo en un pozo mes que mai... que hi farem, apart de deprimir-nos un collo i mig, perque veus la feina perfecte relliscar-te de les mans d'aquesta manera.
Encara em queda l'entrevista de dimecres... pero, que us puc dir?, la que realment m'agradava era la que m'han anulat.
Vaja merda, vaja merda...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters