Thursday, January 05, 2006

Estem mes organitzats que mai!

Vist que ja comensaven a quedar-nos curts d'espai... i tenint en compte que la meva germana ens portara 20 llibres quan pugi... (Que nooooooo! Que es broooooma Elisenda!)
En fin, que ens comensaven a quedar curts d'espai... i les nostres estanteries estaven a punt de petar amb tant de pes. I, clar, vam fer una reunio de pis i vam decidir que potser fora idoni pillar-nos una estanteria nova.
I mireu que mona que es:

I eso, que ahir vam estar de bricomania (puta moda Ikea... es que ara no et donen ni un moble montat!).
Ah, pels que ja coneixieu la distribucio de casa meva, no us preocupeu que el Ficus/Potus continua viu... nomes que l'hem posat en un lloc on li toca mes el (ha!) sol. Bueno, la llum, diguem-ne.
Vale, vale... ja se que no us importa tres collons que tingui una estanteria nova, pero a mi em fa il.lusio... i com que es el meu blog, doncs penjo el que em dona la gana. I, bueno, creieu-me, que es una cosa gran aixo de poder posar llibre a un altre lloc, perque els llibres que tenia al costat de la gabia del Dimitri ara estan tots rossegats.
Cria hamsters, que te comeran los libros...

1 Comments:

At 12:34 PM, Blogger Ester and Bojan said...

Que si! Que si! Que son tots uns esquirols! ES-QUI-ROOOOLS!
Una fa un blog amb tot l'amor del mon, i clar, es gairebe com parlar sola... no se si a la gent li agrada, o no... De veritat que estem soles, Merch.
Pero, bueno, alla ells... jo baixo el 19 de Gener, i estic fent una llista de tots els que no deixen comentaris... i els hi penso trencar les cames. Apa!!!

 

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters