Tuesday, January 03, 2006

Ja tornem a ser aqui!

Hola carinyus! Ja fa la ostia i mitja que no escribia res, pero despres de la depressio post-entrevistes... doncs vaig tornar a casa (com la majoria ja sabeu). Vuelveeee a casaaaa, vueeeeelve....
La setmaneta de "vacances" ha estat aixi una mica a pinyon. A vegades pensava que anava a rebentar de tant menjar (pero que bo que esta el pernil i les braves, collons!)... i, tot i que em vist a molta gent, no he vist a tothom a qui volia veure... i, sobretot, no he passat prou temps amb aquells que he vist.
Moraleja? Que una setmana es massa poquet!!!
Pero, en fin, ha estat un Nadal i Cap d'Any com pocs... en Bojan ha apres que es una zambomba i un pessebre vivent... i que viva la lei antitabaco!
Doncs, res... ara fins a la proxima... que ja tinc els bitllets confirmats: baixo pel MIR! I la meva promesa d'estar a fora amb la caixa d'Estrelles preparades continua en peu! I bueno, estava pensant en afegir-hi uns quants detalls, com comensar a correr despullada i llensant floretes al costat de les finestres de l'UPC, no?
I, bueno, despres del MIR em sembla que tindrem una sessio de dinar-Cano (sona perillos i tot, eh?)... i espero que una mica de Cafe de l'Habana pel mig, no? Que ja li he pillat el gustet!
I res mes... em sembla que ara em passare uns quants dies penjant fotos i explicant les nostres aventures per Barcelona, que us sembla? De moment us deixo amb una foto de la familia en plena decadencia zambombera. Apa!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters